Ми знову відкрились в центрі міста, час роботи
RUS
NEW

Як дитяча гра перетворилася на метод казкотерапії

Казкотерапія в Школі радості

Педагогічну діяльність я почала в лихі дев'яності.

Освоювала престижну в той час професію гувернантки: навчала і розвивала здібності дошкільнят. Батьки сімейств, в яких я працювала, займалися бізнесом, але часто виглядали, як представники мафіозних структур з арсеналом зброї в домашніх сейфах і охоронцями спортивної статури.

Перші результати навчання можна було побачити через три місяці. А продемонструвати результат для мене було, в прямому сенсі, життєвою необхідністю. Звичайно, улюбленим чадам ні в чому не відмовляли і наші заняття проходили в дитячих кімнатах, заповнених іграшками, про які можна було тільки мріяти.

Але, щоб зацікавити малюків навчанням, завжди потрібен креативний підхід. Вихованців було багато, я йшла на роботу о сьомій ранку, а приходила додому об одинадцятій ночі. Готуючись до занять, я дивилася улюблені мультфільми моїх дітей і вирізала посібники. Перед сном вдавалося подивитися тільки початок мультфільмів.

Прокидаючись вранці, з увімкненим телевізором і горою нарізаного паперу, я неслася на заняття, додумуючи сюжети.

По вівторках о 9.00 проходило заняття у чотирирічного Міші. Міша обожнював Бетмена і боявся його головного опонента Двуликого. Спорудивши халабуду як засідку, ми вирішили поспостерігати і зрозуміти, що ж задумав Двуликий і повідомити про це Бетмена.

Звичайно, всі ролі в цьому спектаклі діставалися мені. А також пояснення з охоронцями, коли вони чули зловісний голос Двуликого в моєму виконанні, що нас з Мішею не захопили в заручники, а це просто гра.

Тим часом, Двуликий вирішив отруїти армію Бетмена і вночі підсипав воїнам мутагеновий порошок у вітамінний коктейль. Щоб врятувати солдатів, Міша написав оголошення про небезпеку в їдальні. Потім підступний ворог замінував склад боєприпасів електронною бомбою, і Міша вирішував приклади на кодовому замку. А щоб зустрітися з Бетменом довелося читати зашифровані слова. Наприкінці кожного заняття був обов 'язковий happy end.

Через три місяці Міша читав, вирішував складні приклади, писав і проговорював діалоги англійською мовою. Я отримала довіру голови сімейства і схвалення охоронців. А захоплюючі ігри стали основою методу навчання казкотерапією і психологічною підтримкою для малюків, де кожен учень відчував себе героєм.

Зараз у дитячому садку "Школа Радості" Олени Чернявської розписано понад 3000 сюжетів занять для кожного віку дошкільнят. Цей метод допомагає вчити дітей і дарує їм щасливе дитинство!

Опубліковано: 15.11.2020